همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون اسکی در نامه‌ای به دبیرکل اتحادیه فدراسیون‌های بین‌المللی ورزش‌های زمستانی از عدم حضور ایران در رقابت‌های جهانی اسکی آلپاین آمریکا عذرخواهی کرد.

Brief

ناصر طالبی، رئیس فدراسیون اسکی در نامه‌ای به سارا لوئیز، دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی از عدم حضور تیم ملی اسکی ایران در پيكارهای جهانی اسکی آلپاین آمریکا عذرخواهی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

«خانم لوئیز، از همکاری صمیمانه شما با فدراسیون اسکی ایران تشکر می‌کنم. روادید رقابت‌های قهرمانی جهان آلپاین آمریکا سرانجام روز جمعه ششم فوریه در ارمنستان به دستمان رسید.

پرواز ما روز سه‌شنبه دهم فوریه است و یک روز قبل از مسابقات می‌رسیم و از آنجا که می‌دانید فاصله زمانی بین ایران و آمریکا 12 ساعت است، برای ورزشکاران ما پیدا کردن تطابق زمانی دشوار است. ضمن این که یک هفته پس از رقابت‌های آلپاین آمریکا، ما باید در رقابت‌های آلپاین قهرمانی آسیا در کره‌ جنوبی شرکت کنیم و این مسابقات برای اولین بار برگزاری می‌شود و برای ما بسیار اهمیت دارد زیرا شانس کسب مدال داریم.

بنابراین توضیحات ما نمی‌توانیم در رقابت‌های آلپاین آمریکا شرکت کنیم و این فرصت را از دست می‌دهیم. بار دیگر جا دارد از شما و تمام تیم‌هایی که به فدراسیون اسکی ایران کمک کردند تا روادید بگیریم، تشکر کنم. امیدوارم رقابت‌های خوبی در آمریکا داشته باشید.»

 

کد خبر 287095

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha